Ερωτικές Ιστορίες


Lesbian Domination & BDSM : Η Απιστία Τιμωρείται


Πηγή : http://kinkyfantasiesonline.blogspot.gr 
Lesbian Domination & BDSM : http://kinkyfantasiesonline.blogspot.gr/p/lesbian-domination-bdsm.html 


Περίληψη :
Η Τιμωρία της Γιάννας έχει ξεκινήσει και όπως φαίνεται ,η Άντζελα έχει σκοπό να της δώσει μαθήματα ταπεινοφροσύνης , υποταγής , συνοδευμένα με πολύ διαστροφή και άγριο σέξ .




Φετίχ : Lesbian Domination & BDSM

Το κορμί μου πόναγε ! Κάθε χιλιοστό και κάθε πόρος του υπέφερε απο τα έντονα βασανιστήρια της Άντζελας .

Ο πρωκτός μου έτσουζε όσο τίποτε μιας και λίγες στιγμές το στραπον της Άντζελας είχε οργώσει το κωλαράκι μου με τόση βία και τόση μανία κάνοντάς με κυριολεκτικά να σφαδάξω απο πόνο .

Έκλαιγα και τα δάκρυά μου είχαν ανακατευτεί με τους χυμούς της Άντζελας απο τον έντονο οργασμό που είχε πάνω στην γλώσσα μου . Ήταν η πρώτη φορά που γευόμουν μουνί άλλης γυναίκας και κάπου μέσα μου δεν το αισθανόμουν δυσσάρεστο . Ίσως άν έλλειπε ο πόνος να το απολάμβανα περισσότερο .

Η Άντζελα με βουτηξε απο το μαλλί και με έφερε σε απόσταση αναπνοής απο το πρόσωπό της .

-   Ξεκωλιάρα σου άρεσε το μουνί μου ! Ελπίζω ναι γιατί θα είσαι συνέχεια εκεί ! Περισσότερο και απο τις σερβιέτες μου ! Καύλωσα πολύ με την γλώσσα σου ! Πάμε μέσα τωρα να δείς τι σου έχω .
-   Τζούλια ετοίμασε το δωμάτιο είπε στην υπηρέτρια η οποία με ένα σαδιστικό γέλιο έφυγε και άνοιξε μια κόκκινη πόρτα .

Δεν μπορούσα να δω τι έχει πίσω απο αυτή την πόρτα . Η Άντζελα μου άστραψε ένα σκαμπήλι και με διέταξε να πέσω στα 4 και να την ακολουθήσω.

Μπήκαμε σε ένα δωμάτιο που ήταν γεμάτο περίεργα εξαρτήματα , πάγκους , αλυσίδες ενώ υπήρχαν δεξιά και αριστερά σε πάγκους δονητές , μεταλλικά εξαρτήματα και άλλα είδη που ήταν άγνωστα σε μένα .

Η Τζούλια μου σήκωσε τα χέρια στον αέρα και μου τα έδεσε σε έναν κρίκο . Κάτω στους αστράγαλους μου έδεσε ένα μεταλλικό ραβδί που κρατούσε τα πόδια μου ανοικτά ενώ στο τέλος  , μου έβαλε ένα μπαλάκι απο μαλακό καουτσούκ στο στόμα το οποίο και έδεσε με λουρί .

-   Καριόλα ! Ξεσκισμένη ξεκωλιάρα θα σου δώσω ένα μάθημα που δεν θα ξεχάσεις ποτέ είπε η Άντζελα παίρνοντας στα χέρια της ένα μαύρο δερμάτινο μαστίγιο .
-   Κυρία , να της βάλω και κλιπάκια ;
-   Και βέβαια Τζούλια ! Πολύ καλή ιδέα είπε η Άντζελα .

Αυτό που εννοούσαν ήταν κάτι μεταλλικά μανταλάκια που η Τζούλια στερέωσε πάνω στις ρώγες μου κάνοντάς με να μουγκρίσω απο το πόνο .

-   Καριολάκι πονάς ; νομίζεις αυτό είναι πόνος ; είπε στο αυτί μου η Τζούλια ενώ το χέρι της άρχισε να μου χαιδεύει το μουνάκι που περιέργως άρχισε να υγραίνεται .
-   Υγράνθηκε η πουτάνα ! Είπε με ενθουσιασμό η Τζούλια ενώ γεύτηκε τα υγρά μου .

Η Άντζελα σήκωσε το χέρι της και κατέβασε το μαστίγιο με δύναμη στην πλάτη .

Τα δερμάτινα λουριά , τυλίχτηκαν γύρω απο τον κορμό μου σημαδεύοντάς με.

Το κάψιμο ήταν τρομερό ενώ τα χτυπήματα έπεφταν αλύπητα πάνω στο κορμάκι μου .

Έκλαιγα , μούγκριζα μιας και το πλαστικό μπαλάκι έκοβε τα ουρλιαχτά μου .

Στο δωμάτιο ακουγόταν ο ανατριχιαστικός ήχος του μαστιγίου που έπεφτε επάνω μου ξανά και ξανά .

Σχεδόν λιποθύμησα . Αισθάνθηκα νερό πάνω στο πρόσωπό μου καθώς συνήλθα προσπαθώντας να καταλάβω που είμαι και τι κάνω .

-   Θα ψοφήσεις πουτάνα εδώ ! Θα σε ξεσκίσω καριόλα που μπαίνεις ανάμεσα σε αντρόγυνα . Είπε με λύσσα η Άντζελα τραβώντας παιχνιδιάρικα το κλιπάκι , τεντώνοντας την ρογίτσα μου όσο δεν έπαιρνε .

Άρχισε να μου χαστουκίζει τα βυζάκια μου δυνατά ενώ έκλαιγα με λυγμούς . Η Αφέντρα Άντζελα όμως , όχι μόνο δεν είχε πτοηθεί αλλά τώρα είχε πάρει καινούριο παιχνίδι στα χέρια της . Ένα κερί .

-   Τζούλια , φόρεσε ένα καλό χοντρό στραπον ! Είπε στην Υπηρέτριά της.
-   Ευχαρίστως Κυρία ! Αμέσως την άκουσα να λέει πίσω μου .
-   Πουταναριό ! Ποίος στην χάρη σου είπε γελώντας και άφησε το καυτό λιωμένο κερί να κυλίσει πάνω στο στηθος , την κοιλιά και τα κωλομέρια μου .



Ήταν φοβερά επώδυνο και μούγκριζα . Η Άντζελα εκνευρίστηκε και μου σκαμπίλισε δυνατά τα κωλομέρια .

-   Σκάσε πια βρωμότσουλι ! Κανένας δεν σε ακούει ! Δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω ; Τώρα θα σε γαμήσουμε απο όλες τις τρύπες είπε και πλησίασε .

Φορούσε το στραπον ενώ πίσω μου πλησίασε η Τζούλια που στο μεταξύ είχε φορέσει και αυτή στραπον .

Τα πόδια μου ήταν ανοικτά απο την μεταλλική μπάρα που είχαν κλειδώσει γύρω στους αστραγάλους μου . Η Τζούλια πρώτη , έφτυσε το πλαστικό πουτσοκέφαλο και έκανε το ίδιο και στην ταλαιπωρημένη που απο το προηγούμενο ξέσκισμε κωλοτρυπίδα μου .

-   Ετοιμάσου να τον αρπάξεις μωρή ! Είπε και μου το έμπηξε με μίσος και βία στο κωλαράκι !
-   Εγω θα γαμήσω τώρα την μουνότρυπά σου που θες να την γεμίζεις με πούτσους απο παντρεμένους είπε απειλητικά η ¨Αντζελα και πλησίασε.

Έτρεμα απο φόβο καθώς ανακάλυψα ότι είχε βάλει ένα τεράστιο ρόζ στραπον με εξογκώματα που σίγουρα θα με ξέσκιζε .

Το δικό μου μουνάκι ήταν υγρό πράγμα που η Αντζελα δεν άφησε χωρίς να σχολιάσει μιας και έβαλε μέσα μου δάχτυλο .

-   Γουστάρεις πουταναριό ε; Γουστάρεις να γαμιέσαι και να τρως σκαμπήλια και μαστίγωμα ! ΟΚ λοιπόν , ετοίμασε το μουνί σου .

Η ¨Αντζελα μπήκε μέσα μου με μια μακριά , βαθιά κίνηση κάνοντάς με να ουρλιάξω .

Απο πίσω η Τζούλια ήδη σφυροκοπούσε το κωλαράκι μου και η Άντζελα μπροστά μπήκε μέσα μου με το τεράστιο στραπον .

Αισθανόμουν πραγματικά ξεσκισμένη ! Δύο στραπον με ξέσκιζαν με βία και δύναμη .

Τα βογγητά μου πνίγοντας απο το μπαλάκι που με είχαν φιμώσει ενώ το γαμήσι γινόταν ολοένα και πιο έντονο και βίαιο .

Η Άντζελα σαδιστικά , τράβηξε τα κλιπάκια απο τις ρόγες . Έβαλα τα κλάματα απο το πόνο αλλά ο ερεθισμός μου ήταν τόσο μεγάλος που έχυσα πάνω στο στραπον της Άντζελας .

-   Έχυσες πουτάνα ; Έχυσες χωρίς να με ρωτήσεις γαμιόλα ;

Τα σκαμπήλια άρχισαν να πέφτουν βροχή ενώ έδωσε και εντολή στην Τζούλια να με γαμήσει ακόμα πιο βίαια .

Σκαμπήλια και γαμήσι χωρίς τέλος . Έχυσα ξανά και ξανά πάνω στο στραπον και στο τέλος σταμάτησαν και με έλυσαν .

Έπεσα στο πάτωμα εξουθενωμένη ! Με είχαν κατάξεσκίσει ! Δεν άντεχα άλλο και έκλαιγα με λυγμούς . Η Τζούλια με πήγε στο μικρό ντούς που είχε πίσω απο μια πόρτα στο κελί και με έβαλε κατάχαμα .

-   Ώρα για τον δωράκι σου είπε η ¨Αντζελα η οποια ήρθε πάνω μου και άρχισε να ουρεί κατευθείαν στο πρόσωπό μου .
-   Κοίτα με καριόλα μην πάρω πάλι το μαστίγιο ! Να με βλέπεις όσο σου κατουράω το πρόσωπο .

Υπέμεινα τον μεγάλο αυτό εξευτελισμό ενώ μετά την Άντζελα , η Τζούλια επίσης κατούρησε στο πρόσωπό μου .

-   Πλύνε την και φυλάκισέ την ! Διέταξε η Άντζελα και με έφτυσε στο πρόσωπο .

Ακολούθησε ένα ντούς με παγωμένο νερό που η Τζούλια μου έκανε με μεγάλο σαδισμό !




Στο τέλος , με κλείδωσε σε ένα κλουβί μικρο στο οποίο χωρούσα ξαπλωμένη και κουλουριασμένη .

-   Θα τα πούμε αύριο καριόλα ! Είπε γελώντας κουνώντας το κλειδί στα μάτια μου μπροστά .

Έμεινα στο κρύο μόνη και ξέσπασα στα κλάματα !

Τι άλλο με περίμενε άραγε ;

Η Αφέντρα Άντζελα και η πιστή της υπηρέτρια Τζούλια , συνεχίζουν με ακόμα περισσότερη ένταση την σκληρή εκπαίδευση της σκλάβας τους . Η Αφέντρα Άντζελα , προκειμένου να την συγχωρήσει , της θέτει ακόμα πιο σκληρές δοκιμασίες






Έμεινα μόνη μου όλη την νύχτα να κλαίω απο φόβο και δέος . Μέσα στο μικρό κλουβί , αισθανόμουν αφόρητους πόνους στο κορμί μου όχι μόνο απο την ακινησία και τις κράμπες που με έπιαναν αλλά και απο τα βασανιστήρια που με είχαν υποβάλλει .

Η κωλοτρυπίδα μου έκαιγε απο το ξέσκισμα , το ίδιο και το μουνάκι μου ενώ οι ρόγες μου ήταν τόσο ευαίσθητες που μόνο στο κρύο πάτωμα ένοιωθα ανακούφιση . Το δε κωλαράκι μου είχε γίνει κατακόκκινο απο το μαστίγωμα .

Οι ώρες περνούσαν και ίσα που με πήρε ο ύπνος . Λίγες μόλις ώρες είχαν περάσει και άκουσα την πόρτα να ανοίγει . Είχε ξημερώσει πια . Ήταν η Τζούλια που μπήκε με σαδιστικό γελάκι .

-   Καλημερούδια Πουταναριό ! Ξύπνα ! Ώρα για πρωινό είπε και την άκουσα να ανοίγει την κλειδαριά .

Με έβγαλε απο το κλουβί και με έπιασε βίαια απο το μαλλί , σέρνοντάς με στο κρεβάτι . Εκεί κάθισε αναπαυτικά ,σήκωσε το μίνι της φόρεμα και βρέθηκα σε απόσταση αναπνοής απο το κόκκινο ερεθισμένο μουνάκι της που γυάλιζε απο τα υγρά

-   Έλα βρωμιάρα ! Έλα να μου γλείψεις το μουνί ! ΤΩΡΑ ! ούρλιαξε αστράφτοντάς μου ένα δυνατό σκαμπήλι .

Βρέθηκα ανάμεσα στα πόδια της να γλείφω το λαχταριστό της μουνάκι ενώ εκείνη είχε γείρει πίσω και με δύναμη , πιάνοντάς με απο τα μαλλιά , με είχε κολλήσει για τα καλά πάνω στο καυλωμένο της μουνί .

-   Έτσι πουτάνα ! Γλείψε μου το μουνί ! Θα μου το καθαρίζεις κάθε μέρα καριόλα ! Έτσι με την γλώσσα ! Πάνω κάτω !

Σε λίγα λεπτά έχυσε , γεμίζοντάς μου το πρόσωπο με το μουνόχυμά της ενώ παράλληλα , κρατώντας με απο τα μαλλιά , με χρησιμοποιούσε να σκουπίζει το μουνί της απο τα ζουμιά της .

-   Έτσι βρωμιάρα ! Μουνόπανο θα σε κάνω καριόλα ! έλεγε καθώς με ανάγκαζε να καθαρίσω με την γλωσσα τους χυμούς της .
-   Και το κώλο ! Βάλε την πουτανίστικη γλώσσα και στο κώλο μου ! διέταξε και εγώ υπάκουσα .

Η γλώσσα μου , καθάρισε την κωλοτρυπίδα της με επιμέλεια μιας και ήξερα ότι αν δεν εκτελούσα κανονικά τα καθήκοντά μου θα με τιμωρούσε σκληρά !

Σύντομα όμως κατάλαβα ότι δεν είχε καμία σημασία .

-   Ώρα για την αμοιβή σου πουτάνα ! Ειπε η Τζούλια όταν πήρε μια ανάσα και με έριξε μπρούμυτα στο κρεβάτι .
-   Θα σου ξεσκίσω το κωλί σου καριόλα ! Έτσι διέταξε η Αφέντρα Άντζελα! Θα σου γαμάω το κώλο κάθε μέρα 4 – 5 φορές ! Με πολύ ένταση !

Έφαγα μερικά δυνατά κωλοσκάμπηλα πάνω στα ήδη σημαδεμένα και πονεμένα κωλομέρια μου ! Αυτό ήταν αρκετό για να βάλω τα κλάματα αλλά αυτό μάλλον την ερέθισε παρά την ενόχλησε .

Έφτυσε στο στραπον της και με μια βίαη κίνηση , μονοκόμματη και αρκετά επώδυνη , μου το κάρφωσε στο κώλο , κάνοντάς με να σφαδάξω απο πόνο .

Το κωλαράκι μου είχε περάσει τα πάνδεινα και η κωλοτρυπίδα μου ήταν ερεθισμένη και πονεμένη . Παρόλο που είχα φάει ένα πολύ δυνατό ξεκώλιασμα απο την Άντζελα , το στραπον της Τζούλιας με έκανε να πονέσω πάρα πολύ .

Η Τζούλια άρχισε να με πηδάει δυνατά και λυσσασμένα με το στραπον κάνοντάς με να ουρλιάζω και να βγάζω βογγητά και κλάματα .

-   Πονάς καριόλα ! Σου ξεσκίστηκε η κωλάρα ; Ακόμα δεν έχεις δει τίποτε παλιοπουτάνα ! Ξεφτυλισμένη ξεκωλιάρα ! Έτσι γαμιόλα .

Με πήδαγε με την ένταση ενός νέγρου νταβατζή και είχα πλέον μπήξει τα κλάματα όταν ξαφνικά αντιλήφθηκα στην πόρτα την Άντζελα να κοιτάζει γελώντας .

-   Μπράβο Τζούλια κορίτσι μου ! Μέχρι την είσοδο ακούγεται η πουτανα που της ξεσκίζεις το κώλο ! Θέλω κάθε μέρα να την γαμάς και να σας ακούω στο σαλόνι !
-   Μάλιστα Κυρία ! Χαρά μου Κυρία ! Έλεγε η Τζούλια λαχανιασμένη απο την συνεχή προσπάθεια που έκανε ξεκωλιάζοντάς με .

Η Άντζελα ήρθε κοντά μας κρατώντας ένα ποτήρι της σαμπάνιας και προς έκπληξή μου άρχισε να ουρεί μέσα γεμίζοντάς το με το κίτρινο νέκταρ της .

Το γέμισε καλά και έκανε νόημα στην Τζούλια να βγάλει το στραπον απο μέσα μου .

Εγώ έκλαιγα με λυγμούς αλλά η Τζούλια με βούτηξε απο τα μαλλιά και με πέταξε στο πάτωμα μπροστά στα πόδια της Άντζελας !

-   Φϊλα τα πόδια της Αφέντρας σου πουτάνα !

Υπάκουσα και άρχισα να φιλάω τα δακτυλάκια των ποδιών της Άντζελας πίσω απο τα ψηλοτάκουνα πέδιλά της . Εκείνη όμως με κλώτσησε .

-   Αρκετά ! Έλα να πιείς ! Είπε κρατώντας το ποτήρι της σαμπάνιας με τα ούρα της .
-   Μααα . πήγα να πώ αλλά έφαγα απανωτά χαστούκια απο την Τζούλια .
-   Αρκεί ! Θέλω να με παρακαλέσει η ίδια να πιεί τα ούρα μου

Με τρόμο είδα την Τζούλια να παίρνει το μαστίγιο . Δεν αντεχα άλλη τιμωρία .

-   Σας παρακαλώ Αφέντρα Άντζελα ! Μπορώ να πιω τα ούρα σας ; είπα κάνοντας 180ο μοίρες στροφή  . Ήταν μια επιλογή απελπισίας μιας και ήξερα ότι δεν άντεχα άλλο μαστίγωμα .
-   Έλα πουτάνα ! Πιές τα είπε και μου έδωσε το ποτήρι .

Την κοίταξα στα μάτια να με κοιτά με σαδισμό καθώς πλησίασα το ποτήρι στα χείλη μου . Η οσμή ήταν έντονη και η θερμοκρασία τους ανατριχιαστική .

Έγειρα το ποτήρι και το κίτρινο υγρό έφτασε στα χείλη μου και απο εκεί στο στόμα μου . Ήπια την πρώτη γουλιά και την δεύτερη .


Η γεύση τους ήταν αλμυρή και αφρώδης αλλά κατά περίεργο τρόπο , όλος αυτός ο εξευτελισμός , τα χαστούκια , το γαμήσι από το κώλο και τώρα η ουρολαγνεία μου άρεσαν .

Ναι ! Μου άρεσε να πίνω τα ούρα της Αφέντρας Άντζελας ! Τα ήπια μέχρι τελευταίας σταγόνας .

-   Μπράβο τσούλα ! Και να ξέρεις , υπάρχουν πολλά ακόμα να πιείς ! Είπε η Άντζελα εκδικητικά .
-   Ντυσε την και ετοίμασέ την ! Είπε κλείνοντας το μάτι στην Τζούλια .

Τρομοκρατήθηκα ! Που ήθελαν να πάμε άραγε ;

Η Τζούλια μου έδωσε ένα πρόστυχο μίνι φόρεμα που μετα βίας κάλυπτε το μουνί μου και όλη η πλάτη ήταν έξω ενώ τα ψηλοτάκουνα ήταν τόσο ψηλά που το κωλαράκι μου τουρλωνόταν σε κοινή θέα .

-   Εσώρουχα ; Ρώτησα και σε απάντηση έφαγα ένα σκαμπήλι δυνατό απο την Τζούλια !
-   Οι Πουτάνες Δεν Φοράνε Κυλότα ! Είπε .... Για εύκολη πρόσβαση ... συμπλήρωσε με νόημα ,

Κατεβήκαμε κάτω στο σαλόνι όπου μας περίμενε η Αφέντρα Άντζελα . Με επιθεώρησε και μίλησε υποτιμητικά .

-   Κανονική Πουτάνα είσαι ! Τώρα το ντύσιμο αντικατοπτρίζει το τι πουτάνα είσαι !
-   Θέλεις να γαμιέσαι με παντρεμένους λοιπόν ε καριόλα ; Θέλεις πούτσους να μπαίνουν μέσα σου ;
-   Σας παρακαλώ Κυρία ! Έχετε δίκιο! Είμαι μια πουτάνα ! Δεν θα το ξανακάνω όμως ! Είπα κλαίγοντας . Η Άντζελα με βούτηξε απο το μαλί!
-   Μα θα το κάνεις καριόλα ! Θα γαμηθείς πολύ καλά σήμερα και απο πολλούς άντρες βρωμότσουλο ! Θα γεμίσει η μουνότρυπά σου ψωλόχυμα ! Και το κωλαράκι σου όμως θα ξεσκιστεί !
-   Σας παρακαλώ είπα και η Άντζελα , έχωσε το χέρι της κάτω απο το μίνι μου , χουφτώνοντας απευθείας το μουνάκι μου μιας και η Τζούλια δεν μου είχε δώσει κυλοτάκι .
-   Είσαι υγρή πουτάνα ; Σου αρέσει να σου φέρομαι σαν πουτάνα ; Λογικό αφού πουτάνα είσαι !

Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά καθώς το δάκτυλο της Άντζελας , σκάλιζε την ερεθισμένη μου κλειτορίδα και έμπαινε μέσα μου .



-   Πάμε ! Σου έχω μια έκπληξη πουτάνα ! ¨Εχω κανονίσει να πάμε σε ένα Γυμναστήριο που μαζεύονται όλοι οι Ρωσοπόντιοι στο κέντρο ! Είναι κάτι νταβραντισμένα ξαδελφάκια της Τζούλιας και όπως καταλαβαίνεις σε περιμένουν !
-   Θα χορτάσεις πούτσα πουτάνα ! Είπε η Τζούλια .
-   Σας παρακαλώ !! ΜΗ !! είπα αλλά μάταια . Τα σκαμπήλια έπεσαν βροχή .
-   ΜΗ ;;;; Γιατί δεν άκουσες το ΜΗ όταν πήγες με τον άντρα μου ; Πουτάνα ; Γιατί δεν το άκουσες ; Τώρα δεν θα το ακούσω ούτε εγώ ! ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ! ΤΩΡΑ !!!

Κλαίγοντας , η Τζούλια και η Άντζελα με έσυραν στο αυτοκίνητο και με έβαλαν στο πίσω κάθισμα . Η Τζούλια κάθισε μαζί μου ενω η Άντζελα θα οδηγούσε .

-   Ειδοποίησε τα παιδιά στο Γυμναστήριο ότι η πουτάνα έρχεται ! Είπε η Άντζελα .

Η Τζούλια σχημάτισε τον αριθμό .

-   Έλα Ιβάν ! Ερχόμαστε ! Πες στα παιδιά να ετοιμάσουν τις πούτσες τους! Ααα και να μην κάνουν μπάνιο ! Η Πουτάνα μας προτιμάει τους άντρες ιδρωμένους !

Δάκρυα εξευτελισμού κύλισαν απο τα μάτια μου ! Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά !




Ένα δυνατό σκαμπήλι της Άντζελας απο την θέση του οδηγού , με επανέφερε στην πραγματικότητα μέσα στο αμάξι που κατευθύνονταν με ταχύτητα προς το κέντρο . Δάκρυα κύλισαν απο τα μάτια μου καθώς η Άντζελα με κοιτούσε με ειρωνία και μίσος ενώ το δάκτυλό της σκάλιζε το μουνάκι μου κάτω απο την φούστα μου

-   Γαμιόλα ! Συγκεντρώσου ! Πρέπει να σκέφτεσαι εδώ το μουνί σου τι πούτσες θα φάει σήμερα ! Και ξέρεις , όλοι έχουν ακούσει τα καλύτερα για σένα ! Ότι είσαι η καλύτερη πουτάνα και λατρεύεις το γαμήσι ! Φρόντισε η Τζούλια γιαυτό !
-   Ναι , σε περιμένουν να σε ξεσκίσουν ! Όλοι θα σε γαμήσουν σήμερα ! Μ΄ ακούς ; ΟΛΟΙ !  Είπε η Τζούλια με ένα πρωτόγνωρο σαδισμό στον τόνο της φωνής της .
-   Σας παρακαλώ Αφέντρα Άντζελα ! Μη με βάλετε να κανω κάτι τέτοιο σας παρακαλώ συγχωρήστε με .
-   Καριόλα ! Άκουσα την Τζούλια να λέει ενώ με τα δάκτυλά της τσίμπησε δυνατά την ερεθισμένη μου κλειτορίδα κάνοντάς με να βογγήξω .
-   ¨Ετσι την πουτάνα κάνε την να βογγήξει είπε η Άντζελα και πήρε το χέρι της κάτω απο την φουστα μου για να βάλει ταχύτητα και να φύγουμε απο το φανάρι .
-   Νομίζεις ότι δεν θα πληρώσεις που έβαλες το καυλί του άντρα μου μέσω στο βρώμόμουνό σου ; Θα σε κάνω εγώ να μην έχεις μούτρα να κυκλοφορήσεις γαμιόλα ! Θα σε κάνω να περπατάς και να στάζεις χύσια απο όλες τις τρύπες σου ! Να μάθεις άλλη φορά να μην γαμάς τον άντρα άλλης γυναίκας .
-   Παλιοπουτάνα ! Θα σε γλεντήσουν τα φιλαράκια μου είπε η Τζούλια ενώ έβαλε μέσα στο μουνάκι μου τα δύο της δάκτυλα και άρχισε να τα στριφογυρίζει ενώ η γλώσσα της χάθηκε μέσα στο αυτί μου και το λαιμό μου .
-   ¨Εχει υγρανθεί Κυρία Άντζελα ! Της Αρέσει !
-   Έτσι είναι οι πουτάνες απάντησε κοφτά η Άντζελα .

Έκλαιγα και ταυτόχρονα προσπαθούσα να βρώ την ανάσα μου απο το παιχνίδι που έκανε η Τζούλια στην κλειτορίδα μου . Ήθελε προφανώς όταν φτάσουμε εκεί να είναι το μουνί  μου έτοιμο και υγρό . Αυτό ήταν το διεστραμμένο της σχέδιο καθώς κόλλησε τα χείλη της στα δικά μου και άρχισε να με φιλά ενώ με το άλλο της χέρι μάλαζε το στήθος μου.

Έσβυσα απο τα χάδια της και δεχόμουν παθητικά τα πάντα . Εκεί με ειχαν φτάσει ! Να γίνω ένα άβουλο τσουλάκι στα χέρια τους .

Όταν φτάσαμε στο Γυμναστήριο και μπήκαμε μέσα στο πάρκινγκ η καρδιά μου άρχισε να χτυπά δυνατά και ξαφνικά κατάλαβα ότι εννοούσαν αληθινά αυτό που ήθελαν να με κάνουν .

Η Τζούλια με έβγαλε απο το αυτοκίνητο τραβώντας με απο τα μαλλιά και όταν με είδε να προσπαθώ να ισιώσω το μίνι φόρεμα και να κρύψω το μουνάκι μου μιας και δεν είχα κυλότα . Η Άντζελα πλησίασε και μου άστραψε ένα δυνατό σκαμπήλι

-   Μην καλύπτεις το τσουλίστικο μουνί σου ! Για να του βάζεις πούτσες παντρεμένων δεν το χεις ; Θα δεις τι σε περιμένει τώρα καριόλα .

Σχεδόν με έσυραν μέσα στο Γυμναστήριο όπου παντού έβλεπα βρώμικους τοίχους και άγνωστους άντρες να κοιτάνε ειρωνικά με γελάκια !


Ήταν όλοι καλογυμνασμένοι αλλοδαποί Ρώσοι , ως επί το πλείστον , από 30 – 45 με πολύ σκληρά χαρακτηριστικά που με κοιτούσαν όπως οι λύκοι το πρόβατο ενώ η Άντζελα και η Τζούλια με τραβούσαν βίαια μέσα .

Ήταν περασμένη η ώρα και είχαν μείνει μονο καμία 10 άτομα στον τεράστιο χώρο όλοι φίλοι του ιδιοκτήτη και φυσικά προ-συννενοημένοι με τον ξάδελφο της Τζούλιας που χαιρετηθήκανε .

Η ¨Αντζελα με έριξε στην αγκαλιά του ενώ εκείνος ακινητοποίησε τα χέρια μου πίσω απο την πλάτη μου .

-   Αυτό είναι το πορνίδιο ! Ξεσκίστε την ! Θέλω στο τέλος της μέρας να έχει γεμίσει χύσια παντού
απο όλες τις τρύπες της .
-   Εύκολο είπε γελώντας και γλείφοντάς μου το αυτί ενω το χέρι του μπήκε κάτω απο την φούστα μου .
-   Χαχαχα ! Δεν φοράει κυλότα ! Κοιτάξτε το πουτανάκι πως ήρθε εδώ

Άρχισαν να με κυκλώνουν άντρες απο παντού και η Άντζελα με την Τζούλια κάθισαν στο μεγάλο δερμάτινο καναπέ χαζεύοντας το θέαμα .

Το φουστανάκι μου έπεσε στο πάτωμα ενώ ένας με αγκάλιασε φιλώντας με παθιασμένα χώνοντας την γλώσσα του στο στόμα μου . Χέρια άγγιζαν παντού το κορμί μου . Σαλιωμένα δάκτυλα άρχισαν να σκαλίζουν το μουνάκι αλλά και την κωλοτρυπίδα μου ! Δεν όριζα πλέον το κορμί μου .

Ένα δάκτυλο χώθηκε μέσα στο μουνάκι μου και άρχισε να το γαμάει απαιτητικά ενώ και το σουφράκι μου παραβιάστηκε εξίσου βάρβαρα .

Παντού ιδρωμένα κορμιά , μύες και καυλιά ορθωμένα .

Με εξανάγκασαν να πέσω στα γόνατα όπου και βρέθηκα μπροστά σε 5 ψωλές ενώ πίσω υπήρχαν και άλλοι άντρες που με κοιτούσαν και έπαιζαν τα καυλιά τους . Εϊδα με την άκρη του ματιού μου την Άντζελα και την Τζούλια να γελάνε και να τραβάνε βίντεο με τα κινητά τους .

Το πρώτο ιδρωμένο καυλί μπήκε στο στόμα μου μέχρι που έφτασε στο λαρύγγι μου πνίγοντάς με . Η μυρωδιά του ιδρώτα στα αρχίδια του πρώτου γαμιά μου ήταν πολύ έντονη μιας και είχαν όλοι σταματήσει την προπόνησή τους για να με γαμήσουν .


Ένας άλλος άντρας γονάτισε πίσω μου και αισθάνθηκα το σαλιωμένο καυλί του να τρίβει την υγρή μου κλειτορίδα που άνοιξε και δέχτηκε την πρόστυχη εισβολή !

Ήταν ένα τεράστιο καυλί απο έναν ιδρωμένο γυμνασμένο νταβραντισμένο αλλοδαπό που άρχισε να με γαμάει δυνατά ενώ απο παντού άκουγα βρισιές .

-   Έτσι Ιβάν , σκίσε την πουτάνα ! Κάρφωσέ το στην μουνάρα της να ανοίξει στα δυο .
-   Σε γαμάω καριόλα ! Σου αρέσει ! Σου αρέσει το καυλί μου στο πουτανίστικο μουνί σου?

Φυσικά δεν μπορούσα να μιλήσω με ένα καυλί στο στόμα πράγμα που εξαγρίωσε τον Ιβάν και άρχισε να με σκαμπηλίζει στα κωλομέρια .

Αισθανόμουν πολύ βρώμικη και πουτάνα και το περίεργο ήταν ότι μου άρεσε τρελά . Ο γαμιάς μου έχυσε στο στόμα μια τεράστια ποσότητα σπέρματος και με εξανάγκασε να πιώ τα πάντα .

Αμέσως η ψωλή στο στόμα αντικαταστάθηκε με μια άλλη ψωλή , εξίσου χοντρή αλλά με διαφορετική γεύση !

Πίπωνα και γαμιόμουν , μέχρι που άλλαξαν θέση και με έστησαν στο πάγκο με το κώλο τουρλωμένο .

Ήθελαν να γαμήσουν και το κωλαράκι μου ενώ η Τζούλια έφερε το γοβάκι της στο στόμα μου .

-   Περνάς καλά καριόλα ! οϋτε στην αρχή δεν είμαστε !

Η πρώτη ψωλή καρφώθηκε με βία και λίγο σάλιο στο κώλο μου κάνοντάς με να ουρλιάξω απο πόνο καθώς άρχισε ένα βίαιο σφυροκόπημα κάτω απο τις κραυγές και τις επευφημίες των υπολοίπων .

-   Τι κωλάρα έχει η πουτάνα ! Φτιαγμένη για γαμήσι !

Ο κώλος μου δεν άργησε να γεμίσει χύσια και άλλη ψωλή μπήκε μέσα μου εξίσου βίαια αλλά πια δεν με ένοιαζε .

Αισθανόμουν πολύ ανοικτή απο πίσω και πολύ γλιστερή απο τα χύσια που είχαν κατακλύσει το κωλάντερό μου ! Βόλευα συνεχώς δύο καυλιά , ένα στο κώλο μου και ένα στο στόμα μου ξανά και ξανά χωρίς τελειωμό .

Με πήδηξαν όλοι απο 1 ή και 2 φορές και ήμουν βρώμικη και ιδρωμένη ενώ τα γονατά μου είχαν μαυρίσει απο το βρώμικο πάτωμα .

Το αποκορύφωμα ήταν 3 – 4 άτομα έχυσαν ταυτόχρονα στο στόμα μου !

Με άφησαν εκεί στο πάτωμα κατάκοιτη , γεμάτη σπέρμα και χύσια παντού στο στόμα , στο πρόσωπο , στο πρωκτό , στο μουνί μου , έκλαιγα απο ντροπή και εξευτελισμό ενώ εκείνοι , όλοι οι γαμιάδες έφυγαν ένας ένας απο το χώρο και πήγαν για ντούς μιλώντας μεγαλόφωνα για το πόσο καλά με γάμησαν .

Η Τζούλια και η Άντζελα με πλησιάσαν με ένα ειρωνικό γελάκι . Η Άντζελα μου πέταξε το φουστάνι στο πάτωμα .

-   Πουτάνα , γέμισε η κάρτα μνήμης στα κινητά μας απο τα γαμήσια σου ! Τελικά είσαι μεγάλη πουτάνα ! Βόλεψες 12 καυλιά στις γαμημένες τρύπες σου ! Πέρασες καλά !
-   Η Αφέντρα σε ρώτησε κάτι είπε η Τζούλια κλοτσώντας με στα κωλομερια .
-   Σας παρακαλώ ! Πάρτε με απο εδώ είπα πραγματικά συγκλονισμένη και ταπεινωμένη .
-   Τσακίσου και ντύσου ! Διέταξε η Άντζελα !
-   Να κάνω ένα ντούς ; Είπα με τρεμάμενη φωνή !
-   Όχι βέβαια ! Θέλω να έχεις τα χύσια και την μυρωδιά όλων των γαμιάδων σου ! Έτσι θα κοιμηθείς σήμερα !

Ήταν μάταιο να αντιδράσω και το γνώριζα ! Θα τις εξαγρίωνα και ένας θεός ξέρει τι άλλο θα μου έκαναν . Σηκώθηκα και έτσι βρώμικη και γαμημένη , φόρεσα το τσαλακωμένο φουστάνι και προσπάθησα να το συμμαζέψω .

Βγήκαμε στο πάρκινγκ και με χτύπησε το αέρας . Αισθανόμουν αηδία και βρωμιά πάνω μου και έκλαιγα απο εξευτελισμό .

-   Κανόνισε πουτάνα να βγάλεις χύσια απο τις τρύπες σου στα δερμάτινα καθίσματα είπε αυστηρά η Άντζελα .
-   Μα πως πήγα να πω και έφαγα ένα σκαμπήλι απο την Τζούλια .
-   Έχω την λύση :! Θα ταπώσω την κωλοτρυπίδα και το μουνί σου με τάπες που έφερα για το λόγο αυτό είπε περήφανα παρουσιάζοντας δύο μεγάλες τάπες δονητές .


Εκεί , στο πάρκινγκ , δημοσίως , με έβαλαν να ακουμπήσω τα χέρια στο καπό, σήκωσαν το φόρεμά μου και μου έμπηξαν τους δονητές τάπες στο κώλο μου .

-   Θα σταματήσουν οι διαρροές και θα μείνει όλο το σπέρμα απο τους γαμιάδες σου μέσα .

Γέλασαν σκληρά μαζί μου ενώ εγω κατέβασα το κεφάλι και μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο . Κάθησα και πόνεσα μιας και το μουνί μου είχε ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ απο τα γαμήσια , το ίδιο και το κωλαράκι μου .

Στο σπίτι , με πήγαν πάλι στο κλουβί και με κλείδωσαν μέσα έτσι άπλυτη , με τους δονητες στις τρύπες μου . Το βράδυ πέρασα μια δραματική νύχτα , μέσα στο κρύο και με την κύστη μου να έχει γεμίσει ούρα που δεν μπορούσα όμως να εκτονώσω .

Μια νέα ημέρα θα ξημέρωνε και δεν ξέρω τι φρικτά πράγματα θα μου έκαναν ακόμα .

Η Άντζελα σίγουρα είχε πολύ μίσος για εμένα .


(Συνεχίζεται .... ) 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις